Tillbacka!(Ett tag)

Hej!Är tillbacka med nyt humör och ny ider!
 
Myspace Glitter Animator
Jag liksom slutade blogga under en lång tid...Deta kan ju vara mit sissta inläg endå så förväntar er inget.
Men endå.Jag har fåt ny inspirastion från www.Fokis.se

Alså...Så sööööt! Lika söt som dena bilden

Älskar söta saker!Socker söta saker jäler nu
Om ni är bra på matte lös ut den

Föresten.kola här
 Det är Markoolio manga :D

Jag använde face of futor sidan :D
Ta en bild av dig själv och se hur du se ut.Jag visar ingen på mig men kola vad jag gjorde med saki nakajima.Hon är en sångerska från japan+ är röst till ichigo från TV serien tokyo mew mew
Det var Ichigo.Nu kommer Saki

Manga version
Och jag har en fråga till er läsare(Om det fins några som läser bloggen) Kan man värkligen ha svarta ögon?

jaja.

Ses sen//

Pandori1
P.S Hitade ingen anan bild :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0