Vad hände?

Hej allla!Jag var vid slote och där ståg Keruco som vandligt

 Han var arg för jag hade förvandlat stenen tilllbacka eller nåt hihi(Som vandligt ;) ) Jag ville ha tillbacka min hat
*Dena alså*

Han blev nej så jag blev arg >.< Så jag välte statyn på honnom
HAHA XD Han blev super arg på mig.Och gjorde mig till en....


En bolly!Det var så pinsamt så jag gömde mig i staden backom en bänk....

Men då kom en flicka och sa..
 Ja som hon sa tåg hon mig dit :(

Ni undrar någ varför jag kan skriva då ;) Men det är så att den  gröna Bollyn hade en lap top

Det var allt för idag.Ni får veta resten imorgon.
Ses sen//Bollydori1 Och hennes väner

Kommentarer
Postat av: adnan_von_panfu

Sara_von_panfu! vem e hon!?!?!

2010-08-21 @ 20:59:14
Postat av: Panfu_Ella och Panfu_Max

Åhh, kan du inte skriva fler små berättelser! :)



Håll höjd,



Max och Ella

2010-09-10 @ 12:01:16
URL: http://blog.panfu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0